Advies nodig? bel 0497 387829, voor Belgie 0031497387829

Maandag - vrijdag 09.00 - 18.00, zaterdag 10-17 uur

Ruilen of retourneren

1. Wet kopen op afstand.

 Bij allplaytrampolines.nl en rondhethuis.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen.

Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. 

Dit kan door te bellen 0(031)497387829 of te mailen info@rondhethuis.nl
 
Bent u niet tevreden over het artikel of hebt u zich bedacht, dan kunt het zonder opgaaf van reden retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming.

Je kunt het artikel alleen retourneren:

  • binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • als het artikel compleet is
  • zoveel mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

Uitgezonderd van retourneren:

  • producten die overeenkomstig uw specificaties zijn gemaakt, zoals bijv. afdekzeilen voor zwembaden.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

4. Ruilen 

Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Kosten in geval van herroeping:

1. Indien U gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.

2. Indien U een bedrag betaald heeft, zal Allplay.nl dit bedrag zo spoedig mogelijk, binnen 30 (werk)dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Verkeerd geleverd: Uiteraard zijn er geen kosten voor u als een product verkeerd geleverd is en vervangen moet worden.

Wanneer een product is gebruikt en dus niet nieuw en/of beschadigd is door uw toedoen kan deze niet meer zomaar retour.  Overleg kan altijd en we zullen met een passende oplossing komen.